3 januari

Igår var det 3 januari och då var det lördag! 

Åkte in till stan för att lämna Mathias plånbok som han glömde på nyår på festen, lämnade även tillbaka hans ena vante som han glömde en annan gång och en halsduk till hans flickvän. Sen åkte jag hem och åt frukost och började plugga tills jag skulle åka till centrum och möta bästa Katta. Vi fikade, gick i affärer och jag köpte en ny jacka, vilket jag inte har gjort på flera år. Vi mötte upp Nicke, Saskia och Milla och åt lite grann  men jag träffade även bästa Madde. Vi stod och pratade lite och bestämde att vi skulle ses i veckan, äntligen! 

Som jag har saknat er, Katta och Madde! <3 

På kvällen var jag i Vallentuna och såg på serie och tog en öl och sedan hemgång och prata med finaste som snart kommer till Stockholm! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0